Wyszukiwarka

Wyszukiwarka :

Bieg "OLKA" już w sobotę

Zapraszamy 10 czerwca do udziału w 19. Ogólnopolskim Biegu Ulicznym im. E. Wojciechowskiego "OLKA" oraz na Mistrzostwa Nordic Walking Wyrzysk. Dzieci i młodzież zapraszamy na biegi szkolne. Rozpoczęcie imprezy biegowej o godz. 15.00

W tym roku ze względu na trwający remont na drodze wojewódzkiej nr 242 (dawna droga nr 194) na terenie miasta Wyrzysk zapadła decyzja o zmianie lokalizacji miejsce startu i mety, a także zmiany przebiegu trasy biegu głównego. Start oraz meta będą znajdować się na terenie Stadionu Miejskiego w Wyrzysku (ul. Parkowa 11). Trasa ze stadionu skręca w prawo w ulicę Parkową w kierunku Orlika, a następnie skręca w lewo i biegnie wzdłuż ogródków działkowych drogami polnymi w kierunku Polanowa. Dalej skręca w lewo i przebiega przez Polanowo drogą gminną G12932P do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 242. Następnie trasa prowadzi drogą wojewódzką nr 242 do Osieka nad Notecią. Dalej skręca pod górę w stronę ścieżki rowerowej w ulicę Dębową i przebiega aż do skrzyżowania ww. ulicy z ulicą Wyrzyską, gdzie następuję nawrót i powrót w kierunku Wyrzyska. Długość trasy wynosi ok. 12 km.

• 19._Bieg_Olka_2017_plakat
  • 19_Bieg_Olka_2017_Trasa_Bieg_Całość
  • 19_Bieg_Olka_2017_Trasa_Bieg_Nawrót

wstecz

Ułatwienie dostępu

Rozmiary czcionek

Wysoki kontrast

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście